Ny Range Rover har tabt 420 kilo
En statelig firehjulstrækker, der vil pynte på ethvert gods og foran enhver hestetransporter. Designmæssigt har man lånt lidt fra lillebror Evoque, og det skal Range Rover-ejerne ikke være kede af.
I modsætning til Land Rover-ejeren bør Range Rover-ejeren ikke være iført gummistøvler og arbejdshandsker. Håndsyede lædersko og designer-habit er mere passende i en fornem kabine som denne.
En statelig firehjulstrækker, der vil pynte på ethvert gods og foran enhver hestetransporter. Designmæssigt har man lånt lidt fra lillebror Evoque, og det skal Range Rover-ejerne ikke være kede af.
Kommende Range Rover er nærmest let som en fjer i forhold til den nuværende. Vægttabet er på 39 pct.
Den udgående Range Rover på vej gennem en flod
Kommende Range Rover er nærmest let som en fjer i forhold til den nuværende. Vægttabet er på 39 pct.

Ny Range Rover har tabt 420 kilo

Den næste Range Rover bliver verdens første SUV med aluminiumskarrosseri. Visuelt er den inspireret af dens frække lillebror Evoque, så alt i alt er der udsigt til en gevaldig forbedring.


For 42 år siden fik vi den første Range Rover. Et ikon var født. Nu er fjerde generation på trapperne, og de første officielle billeder er udsendt, ledsaget af en stribe informationer. Og det lover godt.

Tilmeld dig BILEN.dk’s ugentlige Nyhedsbrev


Skal du sælge din bil? Så husk du kan gøre det her



Seneste Annoncer